Czasami trzeba się cofnąć, żeby ruszyć jeszcze szybciej…


Czy to tekst ku przestrodze? Nie, raczej ku pokrzepieniu serc, a szczególnie mojego serca…

Po trzech tygodniach bolącego ramienia, w końcu poszłam do ortopedy: skończyły się twierdzenia, „a może przejdzie samo”, „a może rozruszam”, „ a może po maratonie”… W sumie idąc do gabinetu, podejrzewałam, co mogę usłyszeć, w końcu dłoń drżała, ramię cierpło – raczej nie był to „skutek uboczny biegania”.

Wyrok? Werdykt?

Nadszarpnięty mięsień nad grzebieniowy, zbity biceps i stan zapalny. Rękę oszczędzać, chodzić w ortezie i co najwyżej…spacerować!

Od diagnozy minął tydzień. Z bólem dostosowałam się do wszystkich zaleceń lekarskich. Dwa dni płakałam – jak to nie pobiegnę? Kontuzja? I to przez NARTY? Byłam wściekła. Na siebie i na cały świat (przy okazji pozdrawiam całą moją rodzinę – wiem, że byłam nie do zniesienia). Spaceruję, dużo. Czuję, że z każdym dniem spada moja wydolność, ale także każdego dnia mój bark czuje się lepiej – odpoczywa, zbiera siły.

Zastanawiam się, czy przejście kontuzji uczy pokory i dystansu? Mnie nauczyło. 3 maja będę najbardziej zagorzałą kibicką. Wprawdzie z jedną ręką w ortezie, ale możecie liczyć na mój doping. A już jesienią…Dobrze, na razie nie będę zapeszać…

Do zobaczenia…i do usłyszenia;)

2 thoughts on “Czasami trzeba się cofnąć, żeby ruszyć jeszcze szybciej…”

  1. Ewelina, tak mi przykro. Trzymam mocno za szybki powót do biegania!!!

    PS: na maraton do Karkowa pojechałam, a miałam nie jechac bo to nie „mój” maraton i mysłalam, ze bedzie mi strasznie przykro i lepiej sie nie dołować. [oczywiście to nieco inny przypadek, bi ja nie bylam uziemiona przez kontuzję] Pojechałam. Było cudowanie. Ta energia!! Nie żałuje ani trochę:) A kibicowałam z całych sił:)

    Pozdrawiam!

Skomentuj

