A kiedy nie biegam…


poza tym że biegam, i bez biegania, sportu w ogóle, raczej nie potrafię funkcjonować, jestem prawnikiem, aczkolwiek teraz „between jobs”, chcę teraz zająć się obrotem nieruchomościami, poza tym mam kilka innych zainteresowań ale żadnemu z nich nie mogę się do końca poświęcić 😦 chyba ich za dużo, a może jeszcze „szukam”, pociąga mnie fotografia, od 16 roku życia żegluję, a najbardziej fascynuje mnie
żeglarstwo morskie i regatowe, przepłynęłam ponad 6 tys. mil morskich po Bałtyku i Północnym, jeżeli chodzi o żeglarstwo regatowe to dawno się nie regaciłam i tu marzy mi się kupić łódkę regatową (Fina albo innego Lasera 🙂 warunki do pływania mam idealne – mieszkam blisko Doliny 3 Stawów (kwestia tylko – mieć gdzie trzymać łódeczkę :), zajmuje się też trochę modelingiem, lubię to 🙂 dużo frajdy sprawia mi robienie z niczego coś, zwłaszcza jeżeli chodzi o wystrój wnętrz (wyszukiwanie oryginalnych, wyszukanych sposobów na dekoracje, aranżacje), lubię sobie w obcym języku pogadać 🙂 moje motto: nigdy na nic nie jest za późno 🙂 wolę morze niż góry 🙂
Wracając do prawa to w tym roku po raz kolejny będę podchodziła do aplikacji radcowskiej ( w tamtym zabrakło mi 2 punkty); trzymajcie kciuki… chociaż nie wiem czy bardziej nie sprawdziłabym się w roli dziennikarki (przeprowadzać wywiady z ludźmi, szczególnie tymi „zwykłymi”, wyszukiwać i opisywać ciekawe, niezwykłe zdarzenia, historie, absurdy – tak to też chodzi mi po głowie), acha, pochodzę z Tarnobrzega – tam się wychowałam, urodziłam się w Lublinie, tam też studiowałam i pracowałam, potem był Kraków a teraz Katowice. … Bieganie bardzo dużo mi daje, nie raz gdy wszystko wydaje mi się bez sensu, po treningu nabiera jednak kolorów a ja czuję dużą motywacje, każdy trening (zwłaszcza gdy mi się nie chce) udowadnia mi że warto być konsekwentnym – to też dotyczy spraw życiowych.
Jedna uwaga do wpisu “A kiedy nie biegam…”

Skomentuj

