Bieganie jest dla mnie ważne, jest częścią mojej osobowości


Urodziłam się 10 maja 1978 r., kiedy kwitły kasztany. Ciepła, miła powierzchowność. Wewnątrz kołtun myśli i miłość biegania, smakowana muzyczną inspiracją duszy.

Z wykształcenia marketingowiec, w życiu „łamigłówek” i pasjonatka ruchu. Ludzie i ich świat, są dla mnie ważni.

Codzienność dzielę z bieganiem, kolarstwem górskim i pływaniem. Jestem wiernym miłośnikiem muzyki, jazzowych maratonów i ciepłych, miękkich nut. Pianino, fotografia, wokal, poezja to moje poza sportowe pasje. Interesuję się psychologią, filozofią.  Do życia inspiruje mnie ruch i ostatnio, literatura Marty Fox. Sądzę, że najlepszą pożywką mózgu jest jego dziki stan, bo wtedy świat dzieje się bardziej intensywnie, w pisaniu zwłaszcza. Bo słowo pisane jest fajną zabawką. Kocham ciastka, ale one mnie nie. Lubię pomidory kiedy dojrzewają i ludzi, w dojrzałych myślach poezji.

Co roku przemierzam coraz więcej kilometrów, z coraz to większą ciekawością i intensywnością zdarzeń. Biegam zawsze z muzyką w uszach. Dane mi było startować w biegach w Belgii i Szwecji, w tym w zawodach organizowanych wyłącznie dla kobiet, choć daleko mi do skrajnie feministycznych poglądów. Chciałabym, aby w Polsce biegało równie dużo kobiet jak mężczyzn. Pragnę przekonać piękną płeć, że warto. Skrycie marzy mi się przeniesienie szwedzkich pomysłów tworzenia i zagospodarowania biegowych tras, na polską ziemię. Bo warto.

Uwielbiam pływanie, zwłaszcza w naturalnych akwenach, marzę o starcie w triathlonie. Canicross, średnie i długie dystanse, pokonywanie kilometrów leśnymi duktami, badminton, mountain bike, pływanie, żeglarstwo morskie, to sportowe pasje które czynnie smakuję w codzienności. Zafascynowana pozostaję Skandynawią, którą ktoś, kiedyś podał mi na dłoni.

Redaktor treningbiegacza.pl , członek Yacht Klub Polonia Malmö w Szwecji, współorganizator koncertów muzycznych i zlotów żeglarskich.

Autor: Ola

Codzienność dzielę z bieganiem, kolarstwem górskim i pływaniem. Jestem wiernym miłośnikiem muzyki, jazzowych maratonów i ciepłych, miękkich nut. Fotografia, poezja, pisanie to poza sportowe pasje. Sądzę, że najlepszą pożywką mózgu jest jego dziki stan, bo wtedy świat dzieje się bardziej intensywnie. Z wykształcenia marketingowiec, w życiu „łamigłówek” i pasjonatka ruchu. Ludzie i ich świat, są dla mnie ważni. Redaktor treningbiegacza.pl , członek Yacht Klub Polonia Malmö w Szwecji, współorganizator koncertów muzycznych i zlotów żeglarskich.

Jedna uwaga do wpisu “Bieganie jest dla mnie ważne, jest częścią mojej osobowości”

Skomentuj

